سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ارسال شده توسط محمـّـدصالح در 86/3/2:: 7:2 عصر

نخستین نمایش‌گاه ملی رسانه‌های دیجیتال به پایان رسید و ما نرسیدیم که یادداشتی در وبلاگ بنویسیم. هرچند دوستان کم و بیش مطلع شده بودند. هرچند انتقادات جدی به نمایش‌گاه وارد است، اما ترجیح می‌دهم که بگویم که نمایش‌گاه مکان مناسبی بود تا دیداری با دوستان تازه کنیم و البته گپ و گفتگوهای جدی نیز در این مکان شکل گرفت. برگزاری جلسات حلقات ضدصهیونیسم ،خواهران مسلمان و ... از برکات این گردهم‌آیی بودند.

از نکات مثبت در این اولین نمایش‌گاه جوان بودن مسئولان از صدر تا ذیل بود که در اجرای شاداب و جوان نمایش‌گاه بسیار موثر بود.

البته باید اذعان کرد که خبررسانی چندان مناسب نبود. بسیاری از افراد نمی‌دانستند که اصلا رسانه‌ی دیجیتال همان سی‌دی‌هایی است که هرروزه به کار می‌برند، اما نه می‌دانستند که رسانه چیست و نه اطلاع دارند که دیجیتالش کدام است. به نظرم لازم بود تا عنوان نمایش‌گاه کمی عوامانه‌تر انتخاب می‌شد تا مردم بهتر بدانند که حوزه فعالیت نمایش‌گاه کدام است.

نکته‌ی دیگر این‌که در بخش وبلاگ‌های خبری تاملات، خبرنگار مسلمان، موشک انداز، پاسداران، یادنامه و چند وبلاگ دیگر برتر شده بودند که وصف مشترک‌شان لینک‌های رجانیوز به آن‌ها بود. کاش کسی توضیح دهد که دیگران شرکت نکرده بودند یا منتخب نشده بودند؟!

باقی‌اش باشد برای بعد....

فعلا چند تصویر از غرفه‌ی مجمع وبلاگ‌نویسان مسلمان که در بخش فعالیت‌های ویژه رتبه نخست را به دست آورد.


غرفه مجمع وبلاگ‌نویسان مسلمان این‌جوری بود.


برادر جلیلی ایده‌ها و نظرات تازه می‌دهد. احتمالا برای شماره بعد آرمان‌شهر بیشتر با ایشان همکاری کنیم.


میهمانان ویژه‌ای داشتیم. مثلا دکتر ابواسامه ابوالمعطی رئیس دفتر حماس در تهران


برادر کوچک‌زاده نماینده مجلس میهمان خانه‌ی محقر مجمع بود. محمدمسیح و محمدرضا حسابی مخ ایشان را به کار گرفتند.


همکاری‌های بین‌المللی مجمع به مدد برادران عدالت‌خانه گسترش خواهد یافت. جناب فرناندو گارسیا سفیر کوبا ما را به همکاری بیشتر فراخوانده است.


بازار بحث و جدل خیلی جدی بود. اینجا موضوع بحث دموکراسی است. ابوذرمنظرالقائم، محمدمسیح مهدوی، علی کلائی، امید محدث امین شایان و یکی که یادم نیست که کیست بحث می‌کنند.


البته گاهی بحث‌ها خیلی جدی می‌شد...


رادیو گفتگو همزمان با در نمایشگاه حاضر بود. یکی از گفتگوهای آن‌ها با دکتر کوشکی در حال ضبط بود. موضوع گفتگو هم احتمالا شاماندهی سایت‌های اینترنتی بود. حین مصاحبه یک‌دفعه دکتر پرسید: ببینم صدا و سیما سایت خودش را ثبت کرده است؟!


این جا هم آخر نمایشگاه است. ما اول شدیم. برادر علی اللهیاری دردحال نشان دادن نشان درجه‌ی یک ویژه است. برادر عیسی زارع‌پور (مسئول نمایش‌گاه) را هم به زور در میان خود دعوت کردیم. بالاخره حاضر شد یک عکس بگیرد.

چند نکته:

?. سایت حقیقت بخش دیگری از مکتوبات و اسناد مربوط به نشریه سوره را منتشر کرده است. در این اسناد نامه‌های برادر جلیلی به حجت‌الاسلام خاموشی آمده است.

?. نمایشگاه بخور بخور از امروز در مکان نمایش‌گاه‌های بین‌المللی تهران شروع شد. از دستش ندهید که خیلی خوب و مفید و پربار است.

?. برادر حسین میزان هم درباره‌ی نمایش‌گاه و مسائل سیاسی مطروحه در آن مطلب جالبی نوشته است. احتمالا فردا در روزنامه حزب الله منتشر خواهد شد.

?. ما که حسابی ضایع شدیم. پیش از اعلام نتایج و اهدای جوایز کلیپی از نمایش‌گاه پخش شد که در آن این‌جانب در حال انتفاد از مسئولی نمایش‌گاه بودم و پس از آن بنده جهت دریافت هدیه مجمع بالای سن رفتم. کاش گفته بودند که برای مراسم اختتامیه پخش خواهد شد تا کمی هم مدح‌شان می‌کردیم...


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمـّـدصالح در 86/3/2:: 7:2 عصر

?.
روز جهانی ارتباطات

روزنامه‌های هم‌میهن و شرق دوباره به عرصه‌ی مطبوعات بازگشتند. به نظرم حتی اگر یک ذره هم با عقایدشان همراه نباشیم باز هم نمی‌توانیم توانایی و زحمات آن‌ها را منکر شویم. محمد قوچانی واقعا یک آدم منحصر به فرد در مطبوعات دوره‌ی ماست. با آن‌که کم‌تر از ?? سال سن دارد اما توانسته است با ابتکاراتش روح تازه‌ای در روزنامه‌های ما بدمد. شاید دیگران هم احساس کنند که رقیبی جدی در کنار (یا مقابل‌شان) است. شماره جدید شهروند هم به بازار آمد.

   
منبع عکس‌ها بی‌بی‌سی فارسی است.

راستی کسی شرق امروز را خوانده است؟ روز دکه‌ها نبود. (هرچند شرق بی‌قوچانی مثل زنبور بی‌عسل است!!)

» پیشنهاد می‌کنم بخوانید:
چرا اصولگرایان رسانه را جدی نمی گیرند؛ به بهانه انتشار هم میهن و شرق

» پیشنهاد می‌کنم باز هم بخوانید:
انفجار اطلاعات: مرتضی آوینی

?.
سالگرد اعلام تاسیس رژیم صهیونیستی

به همین مناسبت باز هم این موضع را تکرار می‌کنم که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

می‌خواستم متن مصاحبه‌ای را که با دکتر رحماندوست دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تهیه کرده بودم را قرار دهیم که متاسفانه فایلش یافت نشد. حتی مصاحبه‌تی را هم که با نماینده حماس در تهران انجام داده بودم پیدا نکردم.  اما یادآوری لازم بود.

 

?.
دستگیری جناب
پدرخوانده

بنا بر خبرها مهدی بوترابی مدیر عامل پرشین بلاگ دستگیر شده است.

{.............................}

چون مساله امنیتی است اظهار نظر نمی‌کنم. اما کسی می‌تواند وبلاگ ایشان را حک (یاهک) کند تا اسمم در لیست لینک‌هایش نباشد؟ شاید یک دفعه خدای ناکرده سراغ من هم بیایند. به اتهام ارتباط با نامبرده از طریق لینک!

 

?.
نمایشگاه دیجیتالی‌ها

امروز به اتفاق دوستان رفتیم. خیلی مفید بود. به خصوص دیدار با دوستان +  +  +  +  +  +   + و البته دوستان جدید مثل رضا هاشمی به عنوان مدیر ?قل و مویبل تایپی‌های فارسی!


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمـّـدصالح در 86/3/2:: 7:2 عصر

برادران وارنر باز هم دست به دست هم داده‌اند تا فیلمی را علیه ایران بسازند. فیلم فرار از ایران را جورج کلونی کارگردان فیلم ضدایرانی سیریانا خواهد ساخت. برادران وارنر همان کمپانی است که فیلم ??? را تولید کرده است و از ایران عذرخواهی کرد. اما مثل اینکه این بار کسی ناراحت نمی شود. عادی شده است.

کاش این بار تا دیر نشده است کاری کنیم تا دوباره مثل فیلم ??? به چه کنم نیفتیم.

چندی پیش یکی از دوستان فیلم The insider را برایم آورده بود. اول این فیلم آل‌پاچینو با سید حسن نصرالله دیدار کرده بود و برای یک مصاحبه با مصاحبه‌گری مایک والاس از وی دعوت کرد. مایک والاس همان کسی است که چندی پیش با احمدی نژاد هم مصاحبه کرده بود. جالب بود که محافظان سید با زبان فارسی با هم صحبت می کردند. اولین سئوال مایک این بود: آیا درست است که شما تروریست هستید!!!!

یک پیشنهاد:
می‌خواهم درباره فیلم‌های ضدایرانی سال‌های اخیر کار کنم. هرکس چیزس می‌داند کمک کند.


کلمات کلیدی :

درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها